Добро пожаловать в FARMASI !!!

Ми раді вітати Вас у нас на сайті!!!

Бажаєте стати консультантом компанії FARMASI ?
Все дуже просто!!!

Вам потрібно
для того щоб получити в нашому інтернет магазині гарантовану знижку 25% зареєструватися по ссилці
https://farmasi.ua/Account/Create?sponsorCode=a2524148-3589-ea11-a2f7-005056010963


МЕТОД ПРЯМОГО ПРОДАЖУ

Компанія FARMASI розповсюджує свою  продукцію за методом  прямого продажу.
      Прямий продаж – це реалізація товарів та послуг кінцевому споживачу за  межами звичайних місць роздрібної торгівлі шляхом індивідуальної презентації  товарів чи послуг.
      Характерними ознаками методу прямого продажу є безпосередній контакт зі  споживачем у зручному для нього місці, демонстрація продукції та вичерпна  консультація продавця щодо неї та можливостей бізнесу прямого продажу.
            Основну роль у посередництві між компанією-виробником і кінцевим споживачем  виконують незалежні продавці або дистриб’ютори, консультанти, представники  тощо.
       Прямий продаж може здійснюватися один-на-один або шляхом організації  групової презентації. Методом прямого продажу може продаватися продукція та  послуги, товари тривалого використання.
            Прямий продаж є зручним для споживачів продукції, які бажають мати  альтернативу магазинам чи іншим традиційним закладам роздрібної торгівлі.
      Цей метод придбання продукції стає дедалі поширенішим, адже має певні  переваги для споживача:
економія часу - здійснення покупки у       зручний час;доступ до широкого спектру якісних       товарів;безпосередній контакт та спілкування       з продавцем;високий рівень сервісу;консультація та демонстрація       відповідно до індивідуальних потреб;можливість спробувати чи протестувати       продукцію перед купівлею;можливість повернути товар протягом       передбаченого терміну;персональна доставка у зручне для       клієнта місце;наявність гарантій та післяпродажного       обслуговування, 100% гарантія якості.Робота консультанта приваблива тим, що пропонує:
Додатковий       дохід, можливість покращити матеріальне становище;Гнучкий       графік роботи та можливість більше часу проводити з родиною; Відсутність       безпосереднього керівника; Можливість       розпочати власний бізнес; Можливість       спілкування з людьми. Метод прямого продажу популярний, про що свідчать дані дослідження,  проведеного Українською Асоціацією Прямого Продажу за 2008 рік:
Серед       компаній, які працюють за методом прямого продажу в Україні, FARMASI посідає       перше місце за рівнем першого згадування назви компанії опитуваними (у       середньому 28% респондентів – 38% жінок та 19% чоловіків).Варто       відмітити, що FARMASI на відміну від інших торгівельних марок, які       майже однаково згадуються представниками різних вікових груп, найчастіше       зустрічається при першій згадці людьми у віці 16 – 35 років. 24%       населення купували продукцію FARMASI– один з найвищих       показників у галузі прямого продажу. FARMASI у числі лідерів серед компаній прямого       продажу, продукція яких популярна серед споживачів усіх вікових груп у віці до 45 років.

Немає коментарів:

Дописати коментар